söndag 8 mars 2009

Mitt perfektaste verk!!


Av allt jag tillverkat i mitt liv är detta det mest perfekta! Inte bara den lilla foten utan hela människan den sitter på!
Lill-tösen är född 4mars, har gott om cendrefärgat hår, vägde 3410gram och var 51cm lång.
Hennes mat och sovklocka fungerar utmärkt och hon har bra röstresurser. Favorithobbies är spana på sina föräldrar och fundera ut vad de är för några samt mysa hud mot hud.
Vad hon ska heta är ännu oklart, jag kan dock dementera att det blir Bengta, Bengneta, Bengina eller liknanden.

Omröstningen är alltså slut, lycklig vinnare av en himpajimpa till en väramölla är ??
Två personer har röstat på 4mars men jag vet inte vem.

Om det är någon som undrar hur det känns; ta den mest fantastiska känsla och gånga med tusen, och du är fortfarande inte ens i närheten!

4 kommentarer:

Henriksfält sa...

Hej!

Så fin hon är den lilla, vi längtar så efter att få träffa er.

Många kramar

Anonym sa...

Hej hej älskade du!
Gud vad jag är glad för er!
Grattis grattis!
Lilla godingen är helt underbar!
Ta hand om er!
Pussen och stora kramen till er alla!

Anonym sa...

Ja, ovan hälsning kom ifrån lilla mig, Senapen :)

Thomas sa...

Hej, hoppas allt är bra med er? Jag får säga grattis till lillisen :)

Kram Thomas