torsdag 5 februari 2009

En elefant balanserade...

på en liten liten spindeltråd... eller nä på mitt tålamod! Jag är inte bra på att sy i jersey, det är liksom inte min grej har jag fått för mig och detta visade sig vara rätt. Muddsömnad visade sig vara både klumpigt och långtråkigt. Dessutom smällde två av mina symaskinsnålar! Inte slutade eländet där, genom 4 lager mudd och ett lager jersey visade sig vara toksvårt att fästa tryckknappar. Jag sabbade en av dem så nu måste jag köpa en hel förpackning.. och då har jag 5st kvar att fästa..... Nåja Bengan har fått en ny body strl 68, h¤n får väl använda den till vardags.

Annars har jag det bra i väntan på kotten, dagarna går, vet inte riktigt vad jag gör. Vissa dagar gör jag mer, andra mindre...

2 kommentarer:

Henriksfält sa...

Vilken fin dress du har gjort den blir nog perfekt.
KRAMAR

Henriksfält sa...

Ha en bra alla stjärtars dag!
Kramar Emma