söndag 22 februari 2009

Loppisfynd!

Veckans loppisfynd: gungkanin för 60:-!! Visserligen lite sliten och skamfilad men fullt funktionell och helt återställbar. Lite rengöring, bättring av färgen samt ett par nya öron så är den "good to go". Vi har ju tid på oss eftersom Bengan inte ska ha den förrän h¤n är 2år ca.

Ny kostar denna designleksak 1500:- på tillverkarens hemsida; www.playsam.se.
Jag och F var på annan loppis för några veckor sedan och hittade en för 700kr, det var nära att jag slog till då... tur jag inte gjorde det. Nu hittade jag den av en slump, tittade på något annat och när jag sänkte blicken så stod den bara där!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju riktigt bra, nu har du nåt att pyssla med =)kram F

Anonym sa...

Vilket kanon fynd du gjorde där...!! :o)
Då börjar det snart närma sig...
Kram My

Anonym sa...

Vilket bargain!
Jag tycker "Kalle Kanin" var jätte söt. Men ge stackaren lite nya öron så han kan höra lite igen :)
Kram kram
Tina